fredag 24 juli 2009

Nystart!

Då sidan under en långre tid varit åsidosatt på grund av tidsbrist ska jag nu göra ett nytt försök att få lite liv i den. Min ambition har varit att skriva längre och djupare artiklar i form av recensioner eller porträtt, men dessvärre har inte tiden räckt till och projektet har legat dött. Men för att få liv i sidan igen har jag ändrat min vison och kommer nu främst att göra vad jag kallar snabbrecensioner av de filmer jag ser löpande. Med snabbrecension menar jag betyg och kort om vad jag tyckte eller kände direkt efter filmens slut och därför blir det inte några faktasökande eller djupdykningar. Förhoppningsvis kommer jag att få mer tid över till denna blogg längre fram och då är min förhoppning att åter skriva längre artiklar. Men nu blir det främst korta recensioner av de filmer som ses. Hoppas att någon finner glädje i detta ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar